Ik heb de laptop besteld in de staat heel goed - De laptop kwam aan in een goede staat. Overal op de laptop zaten krassen, je kon de contouren zien van waar de hoes voor deze laptop eerst zat. Er zaten deuken aan de onderkant van de laptop... Al met al was het geen bevredigende aankoop. We hebben geprobeerd een oplossing te vinden met de verkoper, maar de enige reactie was - als je de laptop koopt in de staat heel goed, kan het gebeuren dat je het product in deze staat ontvangt. We kwamen niet tot een overeenkomst. Ik ben erg teleurgesteld in deze aankoop. Verder waren er enkele hardwareproblemen die nu door HP zijn gerepareerd.