Back Market gebruikt functionele cookies die nodig zijn voor de navigatie op de site. Wij en onze partners gebruiken ook cookies om het verkeer te meten en je gepersonaliseerde inhoud en advertenties te tonen. Het is alsof je koekjes met stukjes chocolade krijgt aangeboden in plaats van oude koekjes met rozijnen.
Je kunt je voorkeuren later wijzigen door onderaan elke pagina op "Cookies" te klikken. Vertel me meer over deze Cookies.
Hulp en Support
Hulp nodig? Wij zijn er voor je.
Log in voor de snelste oplossing
Dit geeft echte mensen de info die ze nodig hebben om je zo snel mogelijk te helpen met je bestelling of probleem.
Back Market is een marktplaats waar deskundige refurbishers hun inventaris verkopen. Dat betekent dat producten die je op Back Market koopt rechtstreeks van hen komen, niet van ons. Toch zou Back Market je belangrijkste aanspreekpunt moeten zijn als er zich problemen voordoen. Zo begin je een gesprek met ons:
log in op je Back Market-account
op je Back Market-account (als je dat nog niet hebt gedaan) en klik op "Om hulp vragen" naast de betreffende bestelling. Dit brengt je naar ons online berichtenplatform waar we graag met je chatten!
Hoe annuleer ik een bestelling?
Je hebt 30 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je het ontvangt. Als je artikel nog niet verzonden is:
log in op je Back Market-account
en kies "Annuleer mijn bestelling" voor het artikel dat je niet wilt. Als het product al verzonden is, weiger je het pakket gewoon bij het moment van bezorging. Als je het artikel al hebt ontvangen, log dan in op je account, kies "Vraag om hulp" naast de betreffende bestelling, en kies de reden voor je retourzending.
Meer informatie over retourneren
De meeste reparaties worden gedekt door de garantie die je automatisch bij elk gekocht artikel krijgt. Let op: de lengte van de garantie hangt af van je land, maar ze beginnen bij een minimum van 1 jaar. Ook zijn er een paar zeldzame
uitzonderingen
waardoor de garantie ongeldig wordt. Om een reparatie aan te vragen:
log in op je Back Market-account
en kies "Vraag om hulp" naast de betreffende bestelling en volg de stappen.
Meer informatie over retourneren
Veelgestelde vragen
Wanneer neem ik contact op met Back Market?
Back Market is een marktplaats waar deskundige refurbishers hun inventaris verkopen. Dat betekent dat producten die je op Back Market koopt rechtstreeks van hen komen, niet van ons. Toch zou Back Market je belangrijkste aanspreekpunt moeten zijn als er zich problemen voordoen. Zo begin je een gesprek met ons:
log in op je Back Market-account
op je Back Market-account (als je dat nog niet hebt gedaan) en klik op "Om hulp vragen" naast de betreffende bestelling. Dit brengt je naar ons online berichtenplatform waar we graag met je chatten!
Hoe annuleer ik een bestelling?
Je hebt 30 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je het ontvangt. Als je artikel nog niet verzonden is:
log in op je Back Market-account
en kies "Annuleer mijn bestelling" voor het artikel dat je niet wilt. Als het product al verzonden is, weiger je het pakket gewoon bij het moment van bezorging. Als je het artikel al hebt ontvangen, log dan in op je account, kies "Vraag om hulp" naast de betreffende bestelling, en kies de reden voor je retourzending.
Meer informatie over retourneren
De meeste reparaties worden gedekt door de garantie die je automatisch bij elk gekocht artikel krijgt. Let op: de lengte van de garantie hangt af van je land, maar ze beginnen bij een minimum van 1 jaar. Ook zijn er een paar zeldzame
uitzonderingen
waardoor de garantie ongeldig wordt. Om een reparatie aan te vragen:
log in op je Back Market-account
en kies "Vraag om hulp" naast de betreffende bestelling en volg de stappen.
Meer informatie over retourneren