De console was gebroken aan de zijkant. Het was helemaal stoffig aan de binnenkant, ik bedoel grote stofklonten, het moest er zoveel mogelijk uitgeblazen worden. Als opknappen betekent dat ik alleen functioneel verder ga, ongeacht de staat waarin het verkeert, dan nooit meer. Het is helemaal geen 100e waard. Het was normaal om het voor 80e te krijgen, maar gezien het feit dat jullie een winkel zijn met enige garantie besloot ik met jullie in zee te gaan. Ik ben teleurgesteld in de kwaliteit van jullie service. Het spel PES 2009 zou erbij zitten zoals het geschreven was, maar dat was natuurlijk niet zo.