Klantenreviews

Algemene beoordeling

67 geverifieerde reviews

Beoordelingsdetails

  • Accessoires

    2,5/5

  • Algemene prestaties

    2,5/5

  • Batterij

    2,2/5

  • Lens en camera

    2,3/5

  • Uiterlijk

    2,7/5

  • Verpakking

    2,2/5

  • Bezorging

    2,4/5

Reviews

  • Xavier P.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 24-04-2023, Frankrijk.

    Nooit meer! Koffiezetapparaat gereviseerd door Just Electronic en aangeduid als "In perfecte staat" "Als nieuw". Resultaat: 12 dagen om de bestelling te ontvangen, apparaat ontvangen in een simpele kartonnen doos zonder enige bescherming of opvulling, met talloze oneffenheden, vuil, zware slijtage en incompleet! Ik moest het dus onmiddellijk terugsturen, en daar gaan we weer met die onzin! Eerste retourpoging: verkeerd adres opgegeven, en CHRONOPOST stuurde het apparaat terug naar mij! Tweede retour, na X pogingen tot bezorging door DHL naar het nieuwe door de reconditioneerder opgegeven retouradres, en wel.....nieuwe mislukking! Nog steeds gesloten! Dus dat was het voor mij, ik waag me niet meer aan dit soort operaties. Uitermate teleurgesteld door deze ervaring en het gebrek aan controle door de reconditioneerders omdat er....

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    02-04-2023

  • Didier L.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 10-09-2022, Frankrijk.

    Hallo Correcte levering en goed verpakt Het product werkt zeer goed Goede fotokwaliteit Ik ben er erg blij mee.

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    25-08-2022

  • Jean-simon A.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 09-04-2023, Frankrijk.

    Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Onbekend pakketnummer bij DPD en Chronopost. Het zal wel ergens zijn... maar niet thuis! Het is allemaal leuk en aardig om te zeggen dat je het pakket thuisbezorgd wilt hebben, maar uiteindelijk doet het bezorgbedrijf wat het wil. Back Market/Just Electronic, verander alstublieft van bezorgdienst! Nee, ik ben helemaal niet blij...

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    27-03-2023

  • Damien R.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 11-03-2023, Frankrijk.

    Het product kwam zeer beschadigd aan! Ik stuurde een bericht met foto's. Ik wacht op een antwoord om het product te vervangen.

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    04-03-2023

  • Chantal T.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 02-04-2023, Frankrijk.

    Ik heb het nog niet ontvangen, dus ik laat het je weten als ik het heb ontvangen. Naar welk adres heb je het gestuurd? Ik woon op 65 chemin d'UGINETTE 73400 UGINE.

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Goed

    Gekocht

    10-03-2023

  • Janette S.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 20-08-2022, Duitsland.

    Hallo, Ik wil heel graag verslag doen van mijn ervaring met de smartphone, helaas heb ik deze nog niet ontvangen (het is nu bijna 3 weken). De tracking geeft nog steeds aan dat de bestelgegevens zijn ontvangen van DPD op 01.08. Sindsdien is er geen vooruitgang geboekt. Ik heb al contact opgenomen met DPD, maar nog geen reactie ontvangen. Wat jammer.

    Vertaald uit het Duits


    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    31-07-2022

  • Jessica C.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 21-04-2023, Frankrijk.

    Het is een heel andere kleur - pastelgeel, niet "Honey" en de haak en klopper ontbreken ook.

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Goed

    Gekocht

    07-04-2023

  • Pm L.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 30-03-2023, Frankrijk.

    iPhone acheté en catégorie "très bon état", arrivé rayé et sans chargeur alors qu'il était vendu avec.

    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    26-03-2023

  • Sébastien C.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 28-08-2022, Frankrijk.

    Très mauvaise expérience avec le vendeur. le suivi colis est annoncé sur ma commande mais en réalité le transporteur ne connait pas ce numéro de suivi. j'ai relancé x fois pour savoir où était le colis, le vendeur dit qu'il est chez le transporteur et le transporteur me dit qu'il est encore chez le vendeur... Après un énième message et l'annulation de ma commande pour remboursement, on me dit que l'on ouvre une enquête pour savoir où se trouve le colis. On est quand même 20 jours après ma prise de commande. Et si je n'avais pas relancé, on y serait encore. Tout d'un coup, le colis est annoncé en livraison (via le suivi et non l'information du vendeur ou BackMarket) et je le reçois 2 j après. Evidemment, je le refuse puisque j'ai annulé ma commande... j'attend toujours le remboursement complet de ma commande. Je ne sais pas si c'est ce vendeur ou BackMarket qu'il faut éviter...

    Conditie

    Goed

    Gekocht

    03-08-2022

  • Dominique M.

    Geverifieerd

    Beoordeeld op 23-02-2023, Frankrijk.

    een soundbar van de donder van god! geweldig geluid, atmos op zijn best! Ik ben blij

    Vertaald uit het Frans


    Conditie

    Uitstekend

    Gekocht

    21-05-2021